FAQ
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
W jaki sposób podgrzewać otrzymane posiłki?
Posiłki przygotowywane przez naszych kucharzy są umieszczane w oddzielnych pojemnikach. Te, które wymagają podgrzania, są odpowiednio opisane. Dania te można podgrzewać w pojemnikach w kuchence mikrofalowej. Trzeba tylko zdjąć folię. Można je również przełożyć do naczynia żaroodpornego i podgrzać w piekarniku.
Czy mogę zrezygnować z cateringu w weekend?
Istnieje możliwość rezygnacji z cateringu na weekend. Wystarczy w panelu przy składaniu zamówienia wybrać opcję bez weekendów. To automatycznie obniży koszt całej usługi.
Czy mogę zmienić adres dostawy posiłków?
Jeżeli klient przeprowadził się lub tymczasowo będzie mieszkał pod innym adresem, nie ma problemu ze zmianą adresu dostaw. O tego typu sprawach wystarczy odpowiednio wcześnie nas poinformować. Będzie to wiązało się ze zmianą planu dostaw naszego kierowcy.
Czy ze względu na późne godziny dostaw, mogę udostępnić kod do klatki, aby kurier zostawiał posiłki pod drzwiami?
Bezkontaktowa dostawa posiłków jest jak najbardziej możliwa. To jednocześnie ułatwia i usprawnia pracę naszym dostawcom. Pozostawiają posiłki w miejscach wcześniej ustalonych z klientem.
Czy mogę wykluczyć z diety produkty, na które jestem uczulony?
Jest to nie tylko możliwe, ale wręcz konieczne. O wszystkich tego typu produktach, alergenach należy poinformować nas jeszcze przed ostatecznym złożeniem zamówienia. Polecamy w tej sprawie kontakt telefoniczny. Choć w panelu służącym do składania zamówień też istnieje opcja informowania o tak ważnych kwestiach.