FAQ

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Posiłki przygotowywane przez naszych kucharzy są umieszczane w oddzielnych pojemnikach. Te, które wymagają podgrzania, są odpowiednio opisane. Dania te można podgrzewać w pojemnikach w kuchence mikrofalowej. Trzeba tylko zdjąć folię. Można je również przełożyć do naczynia żaroodpornego i podgrzać w piekarniku.

Istnieje możliwość rezygnacji z cateringu na weekend. Wystarczy w panelu przy składaniu zamówienia wybrać opcję bez weekendów. To automatycznie obniży koszt całej usługi.

Jeżeli klient przeprowadził się lub tymczasowo będzie mieszkał pod innym adresem, nie ma problemu ze zmianą adresu dostaw. O tego typu sprawach wystarczy odpowiednio wcześnie nas poinformować. Będzie to wiązało się ze zmianą planu dostaw naszego kierowcy.

Bezkontaktowa dostawa posiłków jest jak najbardziej możliwa. To jednocześnie ułatwia i usprawnia pracę naszym dostawcom. Pozostawiają posiłki w miejscach wcześniej ustalonych z klientem.

Jest to nie tylko możliwe, ale wręcz konieczne. O wszystkich tego typu produktach, alergenach należy poinformować nas jeszcze przed ostatecznym złożeniem zamówienia. Polecamy w tej sprawie kontakt telefoniczny. Choć w panelu służącym do składania zamówień też istnieje opcja informowania o tak ważnych kwestiach.

TIM Catering

ZAMÓW DIETĘ IDEALNIE DOPASOWANĄ DO SWOICH POTRZEB!